آیا می توان برای کنترل عود بیماری های کلیه و IgA
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توان برای کنترل عود بیماری های کلیه و IgA

آیا ممکن است برای کنترل عود بیماری های کلیه و IgA؟ برای این سوال، پاسخ مثبت است. بعد من به شما یک داستان واقعی در مورد این بیماری نشان می دهد، امید آن می تواند شما را در برخی از رشته کمک کند.

ژانگ weibao، یک مرد 21 ساله، از هنگ کنگ شد. او یک بیمار بیماری های کلیه و IgA، در ماه اوت 2013 است، او را به بیمارستان ما (بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت) بود. قبل از به اینجا آمدند، او را به بیمارستان محلی برای چندین بار به علت عود این بیماری بوده است. با توجه به شرح و توصیف او، اولین بار او را به بیمارستان رفت و با توجه به سرد جدی است. او فکر کرد که آن را به یک بیماری کم است، اما در حال حاضر او باید آن را به طور جدی مواجه هستند.

در بیمارستان محلی خود پزشکان به او hormonotherapy و immunosuppressor برای کنترل این بیماری، در طول درمان در بیمارستان، بیماری به خوبی می رود، اما پس از بازگشت به خانه، عود بیماری خود را دوباره. بنابراین او متوجه است که این روش می تواند بیماری را درمان کنند کاملا، تا او تبدیل به چینی پزشکی گیاهان دارویی.

پس از او را به بیمارستان ما آمد، پزشکان او را به برخی از گیاهان دارویی چینی پزشکی، از جمله پای حمام درمانی، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و مخلوط Maikang، به جای Hormonotherapy و immunosuppressor. پس از درمان یک هفته، بیماری خود را به خوبی واضح می شود. اگر شما رنگ پریده به دانستن جزئیات بیشتر، شما می توانید با دکتر آنلاین ما، خود را آزاد چت.

حالا شما می دانید که ممکن است برای کنترل عود بیماری های کلیه و IgA، تا زمانی که شما می توانید به موقع درمان مناسب را دریافت کنید. بنابراین کار را به فرصتی برای مبارزه با آن، شما می توانید بیش از آن در آینده نزدیک است. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیه و IgA نیاز دارید، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: داستان بیمار، بیماری های کلیوی و IgA، کنترل عود بیماری های کلیه و IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: